23 Nisan 2009

Sigara içmek sağlığa zararlıdır.

Hava yağmurlu, pencereler inci tanesi gibi yağmur damlalarıyla süslenmiş. Deniz hırçın.


Ne zamandır elime fotoğraf makinemi almamıştım, dün gece sıkıntıdan ne yapacağımı düşünürken, izmarit dolu kül tablam ve boş sigara paketimle makro çalışmalar yaptım. Anlamadığım nedenle izmaritleri net, arka planda duran boş sigara paketini ise bulanık yapmayı beceremedim. Her türlü çabam boşa gitti ve en sonunda makinemin arzusuna boyun eğerek, izmaritler bulanık, paket net olacak şekilde bir fotoğraf çektim.


Umarım, bundan sonraki denemelerimde istediğim nesneyi net yapmayı becerebilirim.

1 yorum:

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet dedi ki...

Merhaba Mor Cennet,
iade i ziyarete biraz geç geliyorum, seyahatteydim. Umarım bugün bana yazdığın günkünden daha iyi hissediyorsundur. Bu arada blogunu çok sevdim. Çok samimi ve okunabilir yazıyorsun. Ne yapacağımı bilmediğim günlerde blog yazmak bana inanılmaz iyi gelmişti. Umarım sana da geliyordur.
Sevgiler

Yorum Gönder

Lütfen görüşlerinizi paylaşın...